El festival Pantalla Barcelona és una mostra de cinema gratuït que té lloc en diferents espais culturals de la ciutat. Amb la voluntat d’apropar el cinema als barris, la proposta ofereix més de 100 sessions als centres cívics amb pel·lícules que reflexionen sobre una temàtica escollida. Aquí, la pantalla esdevé un far col·lectiu, un punt de trobada per descobrir noves mirades i formats: curtmetratges, llargmetratges i peces documentals desfilen al costat de col·loquis i activitats que amplien l’experiència. Una oportunitat per gaudir del cinema on menys t’ho esperes, fora dels circuits habituals.

This is… bo saber-ho

Només cal venir amb ganes de mirar i deixar-se portar: no cal reservar.
Cada sessió és una finestra oberta al pols de la ciutat, amb complicitats amb la seva història i el seu dia a dia.