Fòrum Gastronòmic Barcelona és la fira professional on la innovació culinària i el futur del sector es couen a foc lent. En un mateix espai s’hi reuneixen xefs de prestigi, productores, escoles i marques capdavanteres, que comparteixen idees, sabors i visions. I, mentrestant, showcookings, tastos, debats i premis converteixen el recinte en un bullidor de tendències. Aquí la gastronomia no només es degusta: també s’analitza, es transforma i se celebra com a motor cultural.

This is… bo saber-ho

Les ponències dels xefs amb estrella Michelin s’omplen ràpidament. Si vols veure de prop com s’apliquen en directe tècniques d’avantguarda, arriba almenys 15 minuts abans.
El Fòrum és, sobretot, un esdeveniment de networking. Si hi vas amb intencions professionals, prepara’t per intercanviar contactes de manera constant.
A diferència d’altres fires, aquí el petit productor té un gran protagonisme. Hi pots trobar des d’un oli d’oliva d’una finca familiar de només dues hectàrees fins a tecnologia de processament d’aliments de multinacionals.